Keliber Oy:n YVA -ohjelma julkaistu

Keliber Oy:n Keski-Pohjanmaan litiumprovinssin avolouhoksia koskeva YVA -ohjelma on julkaistu. Ohjelmaan voi tutustua yhtiön omilla kotisivuilla sekä myöhemmin Etelä-Pohjanmaan ELY -keskuksen sivuilla. Ohjelma on julkaistu sekä suomen että ruotsin kielellä.

Tutustu YVA -ohjelmaan alla olevista linkeistä:

Ohjelma suomeksi tästä: osa 1, osa 2, osa 3.

Ohjelma ruotsiksi tästä: del 1, del 2, del 3.

YVA -ohjelman yleisötilaisuus järjestetään torstaina 20.2.2014 klo 18.00 Kaustisen Evankelisen Opiston auditoriossa osoitteessa Opistontie 30 Kaustinen. Yhtiö toivoo, että YVA -ohjelmavaihe kiinnostaa alueen ihmisiä ja eri sidosryhmiä ja ohjelmasta käydään aktiivista keskustelua niin järjestettävässä tilaisuudessa kuin muutenkin. ”Olemme avanneet yhtiölle Facebook -sivuston, jotta erityisesti paikallisilla ihmisillä on mahdollisimman monta kanavaa tavoittaa meidät. Toivomme, että Facebook -profiili osaltaan madaltaa kynnystä ottaa meihin yhteyttä on sitten kyse nyt ajankohtaisesta YVA -ohjelmasta tai muusta Keliberin toimintaan liittyvästä”, toteaa yhtiön viestintä- ja hallintopäällikkö Jarmo Finnilä.

Lisätietoa:
Toimitusjohtaja Olle Sirén +358 (0)40 778 9123